跳至主要內容

再訪MoMo Cafe ~ 食物篇

早前吃過MoMo Cafe的tea buffet後, 一直念念不忘想再訪晚市, 剛好又得知有超抵內部認購, 結果CEY靚太靚媽三人組就每人認購了2張, 帶同老公+BB一同去擦餐勁了!! 


是晚總共六大兩小, 就是就坐中間的這張大方檯, 吃得十分舒適, 兩隻豬仔更係超開心! 
而由於Yahoo blog現有字數限制, 今篇只能先講食物, 下篇再寫豬仔了~~


又係睇下有咩食先, 不過講明先, 媽媽覺得比起上次有少少失望~~


繼糖水三款, 桂花糕、芒果布甸 (原來堅好味!)、及不同的生果~~ 依part同tea buffet係一樣的!


兩大個甜品櫃, 但其實真係有得拎的款式唔特別多, 唔知點解我仍住上次tea仲正~~



真係有得睇又有得食的甜品檯, 首先係朱古力棉花糖、朱古力慕絲 (Matthew好愛! 食到香蕉眼~~)、香蕉蛋糕、朱古力蛋糕等... 好失望係冇上次試過超水準的栗子蛋糕囉! 


仲有creme brulee, 依個Matthew都好鍾意, 但媽媽覺得早前媽媽節試的Eric Kayser出品正好多喎!


賣相靚靚, 但我唔鍾意的士多啤梨mousse cake、Tiramisu, 以及朱古力戚風蛋糕~~ 最好係最後一款!


仲有朱古力脆脆, 以及士多啤梨mousse杯~~ 我好掛住上次食過, 今次無見的brownie呢!!


好在另一邊仲有唔錯的麵包布甸, 即叫即整pancake, 以及不斷焗製的souffle同心太軟~~ 後者好正! 


來到雪糕環節, 本身好興奮, 但點解雪糕來貨會由HD降到變成牛記?!?! 晴天霹靂啊.... 


甜品講完, 另一邊的冷盤同麵包區, 當日媽媽在buffet正式開始前, 已幫為食豬特別「唉」了包包來食!


下午的三文活區變成了cold cuts區, 當中有款parma ham的質素超得呢!! 仲有芝士~~


自助沙律區, 又係孕媽媽必定幫襯的~~~


Tea buffet只得簡單壽司卷, 晚市就有好多不同款海鮮, 老公開心C啦!! 聽完講座我都放心食了唔少 



另一個老公勁攻的就係刺生同壽司區, 單係依款刺生飯, 佢都食左兩大兜呀!!!


我反而專向綠色檯攻, 雖然依個即叫即製粉麵檔tea buffet都有, 但蔬菜款式無咁豐富呢~~~


其他配料都豐富左~~~~ 不過我都將澱粉質quota留了俾超美味pasta, 依度主要食菜就好!!


除了西湯一款, 夜晚仲有燉湯出爐~~ 都唔錯架!



熱食區比下午茶豐富, 當然仍然不足與Cafe TOOCafe @ Hyatt Regency相比啦~~~


冇試焗牛膝同焗生蠔 (聽老公同友人講唔錯架), 只試了茄子千層麵好食架~~~


香煎比目魚同吉士雞~~~


BBQ ribs、燒西冷都唔錯呢!!

仲有燒豬手同腸仔併盤添~~ 以及我冇影到的蒸海斑~~~



更多的熱食區~~~


加了膶腸關係, 炒飯好香口好食又唔太油, 是晚冇帶粥仔, 媽媽將之撈蕃茄蛋俾Matthew食了兩兜!


食肉獸的話要來grill station了, Grill中要數燒墨魚最好味呢~~~


即焗Pizza以及印度風味Corner, 估唔到佢的咖哩好有水準, 好香好好味呢~~~





最後不可錯過超好味的pasta station, 飽極都要食上一大碟!!!


一早拎了麵包俾Matthew, 一開波再拎了芝士俾佢拌食, 然後再拎多碟生果俾佢玩!



老公第一碟, 刺生飯好味! parma ham質素更係驚艷!!  如果蜜瓜再完熟甜美D, 就完美啦~~~~
 
繼生果後, 我的第一碟都係食菜為主~~ 希望吸收多D維他命, 同時保持腸道健康呀!
 
老公已忍不住向海鮮進攻啦! 琵琶蝦、鮑魚、蟹腳同大蜆, 我都有試鮑魚, 唔錯喎~~~


更多的刺身及以cold cut~~~


再encore多一兜刺生飯~~~~


其實我唔太怕食生冷野, 不過既然buffet有燉湯咁正, 繼普普通通的西湯後, 梗係拎兜返黎滋補下!
 
味道清清地都唔錯架~~~



老公的熱盤, 當中BBQ ribs, 燒西冷同燒豬手都好味喎~~~ 蒸海斑雖然鮮嫩, 但有腥呢!


我真係好健康, 大啖食肉前忍住食埋依兜菜先~~ 因為去到懷孕中後期, 我好怕去唔到廁所呢!!
 

之後再開動~~ i like cheesy pizza & 咖哩配上naan!! 好味道~~~~




老公拎多隻琵琶蝦, 以及爆膏蟹蓋返黎共享, 圖中肉眼可見的膏只係整體1/4左右咋, 超漏超過份!!



大概食得太急, 今次好快就飽.... 最後一定要整返兜pasta, 今次又食Carbonara, 雖然賣相冇上tea buffet好, 但味道仍然係咁一流, al dente兼香濃creamy好好食!! 


&nbs

留言

此網誌的熱門文章

快樂週五:十週年錫婚之旅預告 + 美國簽證心得分享

Happy Friday,急不及待分享今早美國簽證面試成功的好消息,數個月後的十週年錫婚之旅,就此敲定會去美加啦!不得不說,美國簽證還真是超麻煩又難搞,所以今篇也分享一下個人心得~ 先講講為什麼會想去美加。九週年的歐洲遊無疑十分開心,但再去最快也要2020年,始終去歐洲要計劃太多東西,十週年本來想去輕鬆的陽光海灘遊,其中斐濟是最大的目標。不過斐濟位於南半球,7-8月去會有點冷,未必能下水;所以又想過再去印尼  峇厘島 ;但期待度當然就差一截啦... 後來甜魔媽媽在去年的 Langham x Cordis 聖誕派對  中,幸運獲得 Langham New York 三晚套房住宿 + 雙人早餐 + 雙人Spa + 雙人米芝蓮晚餐,才開始研究這個從未想過會踏足的北美洲。

天佑烏克蘭 Stand with Ukraine

本想如常分享移加點滴,但2022年2月24日正式開啟的俄烏戰事,實在令人揪心!忍不住要在小小空間,記錄一下這一週多的所見所聞及所思所想。 Source: NBC News 甜魔媽媽明白並了解,每個國家、民族,甚至每個個體都有不同立場、政見及想法,但戰爭不同於一般外交手段,中間 必然牽涉殺戮及傷害 ,當中又無可避免會禍及無辜平民及婦孺。所以作為一個有同理心的正常人,我絕對 反對戰爭 ,而俄烏戰事一開始,甜魔媽媽就心痛不己;事實上,網上也到處都流傳著烏克蘭非軍事區被炮轟,百姓面對生離死別的催淚畫面。

久違了的元朗食記-雞地篇:覓食家 + 百份百 + Mr. Chef + Darci by Aldou...

Happy Friday,繼續分享元朗本區食記,但雞地在那裡?其實是指元朗段以南、鳳翔路以東、元朗公路以西、下攸田村以北的地段,由於曾是元朗墟買賣雞鴨等家禽的市場,故有「雞地」之篇,很多街道都以「鳳X街/路」取名!甜魔家正正位處這區,所以常在這帶出沒搵食,下面介紹的餐廳,很多都是吃了十數次,甚至過百次的街坊店了~